Artikel
van bedrijfsgezondheidsdienst naar arbo-dienst
De Ziektewet is sinds 1 maart 1996 voor de meeste werknemers niet meer van toepassing. In plaats daarvan heeft de werkgever op grond van artikel 7:629 van het Burgerlijk Wetboek (BW) de verplichting bij verzuim wegens ziekte 70 van het loon door te betalen. De meeste…
Reacties