Artikel
Het ‘testbeleid’
Patiënten die symptomen vertonen die op een HIV-infectie zouden kunnen wijzen, wordt uit diagnostisch en therapeutisch oogpunt aangeraden zich te laten testen op AIDS. Dit kan alleen geschieden met uitdrukkelijke toestemming van de patiënt. Het belang van het zich laten testen lijkt hier evident.
Voor personen die geen…
Reacties