Jodium-gebrek de wereld uit na het jaar 2000.

Nieuws
R.M. van der Heide
Leestijd
2 minuten
Citeren

Artikel

Jodium-gebrek de wereld uit na het jaar 2000. – ‘Het is een misstand als nog één kind geboren wordt, geestelijk gehandicapt door jodiumgebrek’, aldus dr.Hetzel, directeur van de ‘International Council for Control of Iodine Deficiency…

Reacties

Gratis Ask NTVG uitproberen?

Maak met 2 klikken een gratis account aan

Account aanmaken

Heb je al een account of een abonnement? Inloggen

Altijd toegang tot alle publicaties van het NTVG?

Abonneer vandaag nog!

Online toegang tot alle artikelen
Gepersonaliseerde alerts voor artikelen en dossiers
Artikelen voor opleiding en nascholing mét geaccrediteerde toetsen
Onbeperkt luisteren naar de NTVG-podcast
Antwoorden op al je vragen via de AI-toepassing 'Ask NTVG'

Neem het digitaal ntvg abonnement

€ 15,93 per maand!

Ik wil digitaal
NTVG nummer 4 2026
NTVG nummer 5 2026
NTVG nummer 6 2026