Artikel
De voortgangstoets, u kent hem nog wel. Zo’n 4 keer per jaar wordt de medisch student getest op zijn of haar kennis over de geneeskunde. Hoewel de toets didactisch gezien uiteraard erg verantwoord is, wordt deze onder medisch studenten vooral als vervelend en tijdrovend ervaren. Pas als het diploma is…




Reacties