Artikel
Het is een belangrijk dilemma in de oncologie: werkt chemotherapie wel voldoende, en heeft de patiënt niet al te veel last van de bijwerkingen? ‘De patiënt en de oncoloog worden toch met een probleem geconfronteerd als de patiënt daar veel last van heeft’, zegt Hans Westgeest, internist-oncoloog in het Amphia…




Reacties